четверг, 15 июня 2017 г.

Profilul consultantului în alăptare - Ludmila Caracalicev

Profilul consultantului în alăptare  -
Ludmila Caracaliceva


foto: Irina Spinei


Ludmila Caracaliceva
Consultant în alăptare la Mămica Alăptează
Consultant-stagiar AKEV

Date de contact:
Telefon: 0794-074-22
Skype: lizunika2007
e-mail: cardoli2008@rambler.ru


Liudmila Caracalceva este mamă a trei copii, consultant în alăptare “Mămica Alăpteaza”, consultant – stagier AKEV. A hotărât să devină consultant în alăptare , pentru că vrea să ajute mamele să alăpteze, ocolind greutățile, să-și recapete încrederea în forțele proprii, să se bucure pe deplin de faptul că este mamă. 

foto: Irina Spinei
“Visam în copilărie să devin medic bun, să pot ajuta oamenii. În profesia mea de consultant,  sper parțial să-mi realizez visul.
Este o nouă etapă în viața mea, etapă care îmi creează senzația că fac un lucru bun, îmi dau mult interesul  și primesc multe emoții din comunicare.” 

Experiența ei în alăptare nu a fost una ușoară cu primul copil, dar din greșeli acumulăm experiență, astfel că următorii copiii au fost alăptați aproape fără întrerupere, practic dintr-un sân. 

„Cu fiica mea cea mai mare nici nu știam de existența consultanților în alăptare, din toate greșelile posibile – pe toate le-am făcut. La a 2-a naștere eram cu mult mai pregătită teoretic și am primit un maaare ajutor prin consultațiile oferite de către Alina Șmurun și Oxana Lacoea on-line și la telefon. Probleme rezolvate – mamă liniștită – alăptare îndelungată, cu succes. Alăptarea celui mai mic – a fost și este o plăcere, fără probleme, cu cunostințe  și siguranță” 


Statut – consultant în alăptare
Experiență profesională - 2 ani
Experiență personală în alăptare 
1-ul copil – 4 luni
al 2-lea copil – 2 ani și 5 luni
al 3-lea copil este alăptat până în prezent, timp de 1an și 11 luni, povestea până când nu se termină.
Licențiere în domeniu
2016 a devenit consultant-stagiar AKEV
2016 a devenit consultant Mămica Alăptează

Studii în domeniu

2015-2016 curs specializat „Консультирование по грудному вскармливанию” organizat de СППМ, ПроГВ, Moscova. Examen sustinut.
2016 Cursul Organizației Mondiale a Sănătății „Consultant în alăptare”

Conferințe

2017 Participarea la Conferința Darul Vieții, ed. III, Ucraina 

Комментариев нет: